Kom op nou jongens!

16 oktober 2023 14:00

Webmaster

‘Kom op nou jongens!’, dat is de titel van een humoristische voorstelling in theater Markant in Uden, over een positief sportklimaat, speciaal voor sportclubs in de gemeenten Bernheze, ’s-Hertogenbosch, Maashorst en Meierijstad. Prinses Irene is daarvoor ook uitgenodigd. Normaal kost de entree € 20,-. maar nu kun je, dankzij de gemeente Bernheze, gratis. Ook je ouders, leiders en coaches zijn daarbij uitgenodigd. Tip van het bestuur: Ga met je hele team!

Betere prestaties. Minder incidenten. Minder kinderen die afhaken in de sport. En meer plezier voor iedereen bij de club. Daarover gaat deze humoristische theatervoorstelling die te zien is in theater Markant in Uden.
Hoe meer mensen het verhaal van de voorstelling meekrijgen, hoe groter het positief effect voor onze club. Het is een erg leuke humoristische avond, (waar je ook nog veel van opsteekt!), van de stichting “Positief Coachen” (omarmd door NOC*NSF en 42 sportbonden).

Vanaf nu kun je je aanmelden via onze verenging.
Voor korfbal:
Voor Voetbal:

• -  De locatie is Theater Markant (Markt 32, Uden).
  • -  De voorstelling is van 19.30 tot 21.00 uur.
  • -  De datum is maandag 13 november