Jaaragenda Prinses Irene al goed gevuld

10 oktober 2023 0:45

Webmaster

Regeren is vooruitzien is een bekend gezegde. Dat geldt natuurlijk ook voor een vereniging als de onze. Een goed gebruik is dan ook om een jaarplanning te hebben. Nou die is er zeker ook in onze vereniging. De agenda is al behoorlijk vol gepland. We hebben daarin ook een aantal vergaderingen van bestuur, clubmanagement, seniorencommissie en korfbalcommissie opgenomen. Je ziet dat er heel wat wordt vergaderd en dan hebben we het nog niet over diverse andere commissies die activiteiten organiseren en coördineren!

Daarnaast van allerlei activiteiten door het seizoen heen. Zo zien we bijvoorbeeld dat Sinterkaas op 24 november naar de kantine komt en dat 2 dagen later er een (erg vroeg) afsluitigsfeest is van de 1e seizoenshelft.
De nieuwjaarsreceptie is op zondag 7 januari. Het internationaal jeugdtoernooi is met Pasen 30 en 31 maart, de Prinses Irene Voetbaldagen staan gepland op vrijdag 16 en zondag 17 augustus 2024.

Wil je een totaaloverzicht, ga dan naar de knop “organisatie” en dan agenda, dan vind je het totale overzicht. Op de zichtbare website-agenda  is steeds maar een overzicht te zien van de eerst komende (5) activiteiten.

Agenda 2023-2024