Breng je stem uit op Prinses Irene

15 september 2023 21:15

Bestuur

Vandaag 4 september gaat de Rabo ClubSupport Actie weer van start. Vanaf vandaag tot en met 26 september kunnen leden van de Rabobank hun stem uitbrengen op drie favoriete clubs. Elke stem vertegenwoordigt een bepaalde waarde waarmee de vereniging het opgegeven doel kan realiseren. Namens Prinses Irene doen vier geledingen mee. Helaas kan dus niet op alle vier geledingen worden gestemd maar wel op drie. Dus breng je stem uit zodat de opgegeven doelen kunnen worden gerealiseerd. Via de Raboapp (klik service) kunnen leden van de Rabobank hun stem uitbrengen. Het kan ook zijn dat je een stemcode krijgt als je geen app hebt daarmee kun je je stem activeren via de Rabobank site.

Voor de voet- en korfbalafdeling is het doel om voor de trainers een trainingspak beschikbaar te stellen. Wekelijks zijn deze trainers drie keer in de week als vrijwilliger actief. Twee keer in de week verabo-clubsupport.jpegrzorgen zij de trainingen en daarnaast coachen zij in het weekend de teams tijdens de wedstrijden. Zij krijgen hier geen vergoeding voor en daarom zou het heel mooi zijn als we hun toch iets kunnen aanbieden. Vanuit de trainers leeft al geruime tijd de wens om over een trainingspak te beschikken. Wij hopen vanuit de Rabo ClubSupport Actie voldoende stemmen te kunnen behalen om deze wens dan eindelijk te gaan realiseren. Wil je dit doel ondersteunen breng dan je stem uit op Korfbalvereniging RKSV Prinses Irene en RKSV Prinses Irene (voetbal).

Ook kan een stem worden uitgebracht op onze Supportersclub Prinses Irene. Zij hebben als doel opgegeven de aanschaf van een nieuwe beamer. De huidige beamer is dringend aan vervanging toe en om presentaties te kunnen blijven verzorgen, wedstrijdbeelden te bekijken en analyseren, is de aanschaf van een nieuwe beamer noodzakelijk. U kunt dit doel ondersteunen door uw stem uit te brengen op Supportersclub Prinses Irene.

De Stichting Vrienden van Prinses Irene heeft zich ook ingeschreven. Zij hebben als doel gesteld de vereniging te voorzien van een nieuwe mobiele geluidsinstallatie. Vanuit de vereniging is de wens om over een mobiele geluidsinstallatie te beschikken zodat we tijdens de jaarlijkse toernooien, jeugdvoetbaldagen, het korf- en voetbalkamp over een goede geluidsinstallatiebeschikken. U kunt dit doel ondersteunen door uw stem uit te brengen op Stichting Vrienden RKSV Prinses Irene.

Kortom met uw lidmaatschap van de Rabobank kun je op drie favoriete clubs je stem uitbrengen. Wij hopen van harte op uw stem te kunnen rekenen zodat wij deze doelen kunnen realiseren.
Wij danken je nu al!

Bestuur Prinses Irene