Alle bekerwedstrijden bekend

11 augustus 2023 16:15

Webmaster

De KNVB heeft inmiddels alle bekerwedstrijden voor zowel senioren als jeugd, vanaf JO11-1, gepubliceerd. De poules, de wedstrijdprogramma’s volgen een dezer dagen, kun je natuurlijk op onze site zien. Je moet dan even naar je team gaan via de knop voetbal en dan naar ‘beker’.
Bij de jeugd dien je echter naar de knop ‘competitie’ gaan, dus juist niet beker! Bij de jeugd zijn meestal grotere poules en begint het ‘echte‘ competitieprogramma wat later in het seizoen. Maar natuurlijk kun je ook altijd terecht bij de app ‘voetbal.nl’

Bron: KNVB

Bekerwedstrijden 2023-2024