BBQ bij einde seizoen voor vrijwilligers

14 juli 2023 0:00

Webmaster

Vrijdagavond 7 juli was er een heerlijk BBQ voor een aantal vrijwilligers binnen onze verenging. Een mooie trend om, naast de algemene vrijwilligersavond, ook voor een aantal anderen nog iets extra’s te doen. Dat was bijvoorbeeld onlangs ook zo met de leiders en trainers van korfbal en voetbal.

Verschillende jaren was er deze BBQ al voor het kantinepersoneel en de dames die bij thuiswedstrijden de koffie verzorgen. Dit jaar sloten daar ook de vrijwilligers bij aan van de onderhoudsploegen die op maandag en vrijdag op ons sportpark actief zijn. Iedereen liet het zich goed smaken. "Natuurlijk" verzorgde, de oud-aanvoerder van het 1e elftal, Gijs van Erp, met zijn bedrijf BBQ en Zo, een en ander.
7B32BD84-64D2-4389-B8DD-8DC17DB2F090.jpeg

BBQ