Bert zet alles weer in de verf.

13 juli 2023 0:00

Webmaster

Bert de Veer is iemand die op de achtergrond al jaren heel veel werk voor onze vereniging verzet. Hij had tot aan zijn pensioen een schildersbedrijf en zorgde er, zoals bijvoorbeeld bij de nieuwbouw destijds, toen met meerder overigens, dat alles goed geschilderd werd, wat een enorme besparing opleverde.

Bert_de_Veer.jpegOok in de jaren daarna bleef hij actief met onderhouds-schilderwerk. Na zijn pensioen gaat hij daar gewoon vrolijk mee door. Zo heeft hij bijvoorbeeld onlangs het hele kassagebouw weer opnieuw in de verf gezet. Fijn dat je als vereniging altijd een beroep kunt doen op zo'n vrijwilliger.

Kassagebouw_achterkant.jpg

Kassagebouw