Parkeerplaatsen eindelijk duidelijk aangegeven

6 juli 2023 0:00

Webmaster

Het was voor uw webmaster en voor veel anderen al verschillende jaren een ergernis, hoe de parkeerplaatsen (niet meer zichtbaar) waren aangegeven op de centrale parkeerplaats aan het Loo. Wat dat betreft mag je de gemeente best een verwijt maken, want als het onderhoud op ons sportpark, door de vele vrijwilligers, ook op die manier zou gebeuren zou het een grote puinhoop zijn. Dat laatste was het parkeren ook, want schots en scheef stonden de auto's vaak, mede omdat de parkeervakken niet zichtbaar waren. Dat heeft de gemeente nu dus toch aangepakt.
Zouden ze misschien gehoopt hebben dat dit ook door onze vereniging betaald en gedaan (door onze vrijwilligers) zou worden?

Parkeerplaats