Leidersvergadering donderdag 22 juni 19.30 uur

19 juni 2023 12:00

Korfbalcommissie

Aanstaande donderdag wordt de trainers/leidersvergadering voor het voetbal- en korfbal gehouden. Het hoofddoel van deze avond is om met elkaar van gedachten te wisselen op welke onderdelen we het komende seizoen het accent gaan leggen of wat we nog kunnen verbeteren.

Door de voorzitter van de vereniging zal een korte inleiding worden verzorgd waarna de verschillende geledingen (jeugdvoetbal, seniorenvoetbal en korfbal) met elkaar hierover het gesprek aangaan. Dus als je invloed wil hebben op de accenten die we gaan leggen of tips hebt waar we nog verbeteringen aan kunnen brengen dan hopen wij van harte dat je op deze avond aanwezig bent.

Ook zal op deze avond aandacht worden besteed aan de trainers/leiders die te kennen hebben gegeven te gaan stoppen.

De avond wordt afgesloten met een hapje en een drankje die door de vereniging beschikbaar worden gesteld.

Voor degenen die zich nog niet hebben aangemeld en toch deze avond bij willen wonen kunnen zich aanmelden bij de voorzitters van de kofbal-, jeugd- of seniorencommissie.

Wij rekenen op jullie aanwezigheid.

Voorzitter korfbal: Rita Pater ([email protected])

Voorzitter Jeugdvoetbal; Marleen Langenhuizen([email protected])

Voorzitter Seniorenvoetbal: Frits van den Hogen ([email protected])

Bron: Pexels