Huldiging jubilarissen 40 jaar: Mario van Roosmalen

29 augustus 2023 12:00

Webmaster - Fotograaf: Rob Cuijpers

Het is ondertussen al weer en hele poos geleden, dat er een flink aantal jubilarissen werd gehuldigd. Zoals beloofd publiceren we regelmatig de uitgesproken speeches van die avond van voorzitter René van de Ven. Vandaag is het de beurt aan Mario van Roosmalen.

Mario, in de jaren dat je deel uitmaakte van A-selectie was je centrale verdediger of linksback. Je was iemand met een goede traptechniek, kopsterk, fanatiek maar bleef altijd de rust zelve.
De meest gedenkwaardige wedstrijd die je in het 1e hebt gespeeld was waarschijnlijk de promotiewedstrijd tegen Festilent in 1984. Helaas werd deze met 2-1 verloren. Onder andere Jan van Venrooij, Ben Hanegraaf, Adri van Lokven en John Gevers maakten toen deel uit van dit team.
Een kampioenschap ontbreekt natuurlijk ook niet. Zo ben je in de seniorenafdeling verschillende keren kampioen geworden en dan met name met Prinses Irene 5.
Naast het voetbal ben je ook op andere manieren altijd actief binnen de vereniging geweest. Zo maakte je in 1993 deel uit van de commissie verbouw kantine. Naast jou bestond deze commissie uit Gerard van Dijk, Lambert van Dijk en Harrie van Uden. Daarnaast heb je bij de nieuwbouw van onze accommodatie heel veel stenen weggelegd en, daar waar nodig, aanvullende werkzaamheden verricht.
Ook ben je jarenlang grensrechter bij ons 1e elftal geweest. Als het nodig is kan er nu nog altijd een beroep op jou worden gedaan. Naast grensrechter ben je ook samen met John Gevers een aantal jaren leider bij het 1e elftal geweest. Het afgelopen seizoen ben je leider van het opleidingsteam geworden.
Toch moet je mij nog eens een keer uitleggen op welke wijze jij het voor elkaar kreeg om, na de receptie van Harry Janssen, je auto op een varkensrug geparkeerd kreeg!?.
Mario van harte gefeliciteerd met je 40-jarig lidmaatschap.