Clubicoon Heeswijk in Brabants Dagblad

10 juni 2023 0:00

Webmaster

We doen het niet vaak of snel, aandacht geven aan iemand van een andere vereniging. Uitzonderingen bevestigen de regel, dat geldt ook voor André Langenhuizen clubicoon van Heeswijk die ernstig ziek is. In het Brabants Dagblad een indrukwekkend verhaal hoe de vereniging hem enkele weken terug een ere-saluut bracht. Wij denken dat iedereen die ooit tegen een team van Heeswijk speelde of er als toeschouwer was, André kent. Vooral als kaderlid, maar ouderen zeker nog als een goede voetballer. Uw webmaster heeft bijvoorbeeld menig ‘voetbalrobbertje’ met hem uitgevochten. Hieronder het verhaal van hem uit het Brabants Dagblad.

Andre_tekst.jpg
Bron: Brabant Dagblal