JO9-1 kampioen na 11-3 overwinning

24 mei 2023 8:00

Webmaster

Het JO9-1 team werd maandagavond kampioen in een wedstrijd tegen Oss’20. Het team dat onder leiding staat van Cees van Schadewijk, Henk Pennings, Ozgur Yildirim, Paul van den Bogaart en Mark Siekmans won, na een 1-3 achterstand, uiteindelijk ruim met 11-3

Officieel bestaat er jammer genoeg geen ranglijst in deze leeftijdscategorie, maar de leiding heeft het goed bijgehouden. Er werden maar liefst zes van de zeven wedstrijden gewonnen, een keer was er een puntendeling. Er werd flink gescoord in de competitie, liefst 61 keer. De Prinses Irene doelman hoefde slechts 19 tegendoelpunten toe te staan.

Mooi dat zo’n kampioenschap wordt gevierd. Kampioen worden is een van de leukste dingen die je als jeugdspeler meemaakt. Jammer dat de KNVB de ranglijsten heeft afgeschaft in de jongste leeftijdscategorieën. Misschien toch een idee om dit intern wel te doen en aan het einde van het seizoen een speciale receptie te organiseren voor alle kampioenen!?

Nu waren er heel wat supporters die de talenten kwamen aanmoedigen en zo de kinderen een geweldige dag bezorgden. Die zagen, na een zenuwachtig begin, het team dus winnen. Er werd hard gewerkt, goed gevoetbald en waren er prachtige doelpunten. Een meer dan terecht kampioenschap dus!
PHOTO-2023-05-23-09-14-07.jpg

Kampioenschap