Nog wat gegevens van Brabant Open

12 april 2023 12:00

Webmaster

Bij onze vereniging speelden 3 leeftijdsklassen tijdens het Brabant Open. Hieronder de klasseringen van de diverse teams. Ook nog wat cijfermateriaal van het toernooi dat in Nistelrode plaatsvond.
Er werden in totaal 440 doelpunten gescoord in 150 wedstrijden gedurende deze 2 dagen. Er waren maar liefst 23 verschillende scheidsrechters actief. Met de sportiviteit was het best goed gesteld. Totaal werden "maar" 4 rode kaarten getrokken door de scheidsrechters. Op 150 wedstrijden is dat best redelijk denken we zo.

onder_17.jpg
Onder_16_-1.jpg