Mieke pakt pakt bij bingo hoofdprijs

5 april 2023 23:30

Supportersclub: Wilfred van Doorn

Maandag 3 april hebben we de jaarlijkse paasbingo weer gehouden op onze prachtige complex. 60 personen hadden de kou doorstaan en de reis naar onze warme kantine ondernomen.
Wederom een hele leuke avond met een volle kantine deelnemers in opperste concentratie.
Met prijzen zoals een hangmat, BBQ’s, vuurkorf, elektrische grasmaaier en als hoofdprijs een terrasverwarmer is dat natuurlijk ook logisch.

Gezelligheid was er zeker ook maar dat was voornamelijk tussen de rondes door en in de pauze onder het genot van een drankje en heerlijke snacks.

De trekking in alle 8 ronden werd verzorgd door Peter Pittens en zijn lieftallige assistent Geert Bekkers. Respectievelijk voorzitter en bestuurslid van de supportersclub.

De laatste ronde voor de hoofdprijs was heel spannend en het was muisstil in de kantine tot Mieke van Rooij hard “BINGO” riep. De kaart was juist en zij won de hoofdprijs een terrasverwarmer.

Gefeliciteerd alle winnaars en allemaal heel erg bedankt namens de supportersclub.
494DFFF6-475E-4171-9958-826CA10FC026.jpeg

13C9B2C1-B5E0-40C1-8726-565B5C332F61.jpeg