Uitnodiging vrijwilligers-en sponsoravond 14 april

29 maart 2023 8:00

Webmaster

Vrijdag 14 april vindt weer de jaarlijkse vrijwilligersavond-en sponsoravond plaats. Hiervoor worden alle vrijwilligers uitgenodigd, sponsoren en leden van ‘Vrienden van Prinses Irene’. Het is de avond waarop onze vereniging de mensen die (mede) er voor zorgen dat onze vereniging zo goed functioneert, wil bedanken voor hun inzet en betrokkenheid. Op deze avond zal ook het ‘Lid van Verdienste’ bekend worden gemaakt en daarmee de opvolg(st)er van René van Eenbergen.
Mocht je geen uitnodiging ontvangen (e-mail), dan kun je deze als uitnodiging beschouwen.

59785BAF-D9C0-4AF0-957C-8358B1F2B6D3.jpeg

vrijwilligersavond