Je voeten afvegen aan de supportersclub?

23 februari 2023 23:30

Webmaster

Als je deze kop leest denk je ongetwijfeld aan iets negatiefs, maar dat is hier zeker niet aan de hand. Onze supportsclub ondersteunt al meer dan 50 jaar onze vereniging op allerlei manieren en organiseert daarvoor de nodige activiteiten. Denk bijvoorbeeld aan de loterij bij thuiswedstrijden van het 1e elftal en de bingo-avonden door het jaar heen.

Momenteel loopt weer de jeugdlotto. Ze ondersteunt onze vereniging met kleine en grotere zaken. De titel boven dit stuk verwijst naar een kleiner item. Onlangs werd namelijk een deurmat, met het logo van de supportersclub, geschonken. Dat zorgt voor schone voeten bij het binnengaan van de kantine, het is tevens een mooie reclame. Voor slechts 10 euro per jaar kun je al lid worden, dus voor de kosten hoef je het niet te laten.

Een mailtje naar  [email protected]., is voldoende om je aan te melden. Wil je nog wat meer informatie over hun activiteiten klik dan hier.

Supportersclub Prinses Irene