Jelle Lommers volgend seizoen trainer-coach JO19-1

14 februari 2023 0:00

Webmaster

Met ingang van het nieuwe seizoen is Jelle Lommers de de technisch verantwoordelijke man bij het talentvolle JO19-1 team. Hij wordt daarmee de opvolger van Bas van Venrooij die na 5 seizoenen onze vereniging gaat verlaten. Jelle woont in Nieuwkuik en is 26 jaar oud. Hij is in het bezit van het diploma KNVB Juniorentrainer en is gestart met de opleiding UEFA C- Youth.

Hij heeft een jarenlange ervaring binnen het jeugdvoetbal  vooral bij V.V. Nieuwkuijk en VV Waspik. Hij is momenteel trainer bij VV Waspik  2.  Jelle is onderwijzer in het middelbaar onderwijs en studeert voor docent Nederlands.  Ook studeert hij Media en Entertainment Managment. Dit laatste zal zeker voortkomen uit zijn uit de hand gelopen hobby fotografie denken we?
Fijn voor hem is dat ook de huidige stafleden Leen Lindhout en Paul van der Heijden bij het elftal betrokken blijven. Dus de Technische Commissie kan tevreden zijn met deze mooie staf.
Op de foto zien we Jelle links op de foto zijn contract tekenen terwijl een tevreden Hoofd Jeugdopleiding Leon Pompen toekijkt.

Trainer Jeugd