(Jeugd)carnavallen met zijn allen

10 februari 2023 13:30

Webmaster - Foto's; Stichting Wevers

Komende donderdagavond, vanaf 19.00 uur is het weer een ouderwets carnavalsfeest voor de jeugd tot 13 jaar. Het is natuurlijk niet verboden dat ook andere feestvierders daarbij aansluiten!. We verwachten dat iedereen in carnavalskostuum komt, om samen met jeugdprins Swin d'n Urste en adjudant Mats de polonaise (s) te lopen.

Ook Prins Niek d'n Urste en zijn adjudant Luuk zijn van de partij. Twee mannen die ook bij onze jeugdraad-scaled-e1674054093226-300x218.jpegvereniging menig feestje hebben gevierd, om over hun wedstrijden nog maar te zwijgen. Ook is er natuurlijk de Jeugdraad (foto) en de Raad van Elf.
Zoals eerder gemeld is er een springkussen, is de kantine omgedoopt in een carnavalspaleis, is er volop muziek en een snoepkraam. Het enige wat je hoeft te doen is lekker met elkaar feesten en zo het startsein geven voor 6 dagen carnavallen in het Weversrijk!.

Jeugdcarnaval 2023