Prachtige promotie voor Sjuul van der Heijden

9 februari 2023 11:00

Webmaster

Sjuul van der Heijden (31), nu nog trainer van ons 2e elftal, maakt een prachtige promotie. Hij wordt volgend seizoen hoofdcoach bij 3e klasser Vianen Vooruit. Sjuul was voordat hij trainer-coach werd van het 2e elftal verschillende jaren trainer binnen onze jeugdafdeling en ook speler binnen de A-selectie.
Opnieuw blijkt het trainerschap bij ons 2e elftal een mooie opstap naar dat van hoofdcoach. Zo was dat bijvoorbeeld ook bij Antwan van Rijn, Mark Konings en Jordy van Boxtel het geval!

"Sjuul is een jonge ambitieuze trainer en hoopt dit voorjaar de opleiding UEFA B (trainer-coach) af te ronden. In het gesprek tussen Sjuul en de Technische Commissie was er meteen een klik, beide hebben hier dan ook een uitermate goed gevoel aan overgehouden. Zijn open houding, zijn ambities en voetbalvisie spreken ons enorm aan. Ondanks dat er meerdere belangstellende clubs waren, heeft Sjuul toch voor ons gekozen", lezen we op de website van Vianen Vooruit.

Bijzonder is dat Sjuul in Vianen de opvolger wordt van Joost Janssen, die bij onze vereniging volgend seizoen de nieuwe hoofdtrainer wordt.
Op de foto zien we Sjuul, (midden) ter bevestiging van de overeenkomst,  de hand schudden met een bestuurslid van Vianen Vooruit.

Bron: Website Vianen Vooruit

sjuul van der Heijden