Als je geen doelpunt tegen krijgt, hoef je zelf minder te scoren om te winnen

1 februari 2023 0:00

Technische Comissie

Deze gevleugelde uitspraak zou afkomstig kunnen zijn van onze keeperscoördinatoren. Wij kunnen jullie mededelen dat de kwaliteit van onze keeperstrainingen voor de komende jaren weer is geborgd. Jheroen van Roosmalen zal samen met Patrik van der Heijden de keeperstrainingen gaan coördineren.

Na een korte break heeft Jheroen besloten om per direct de draad op te pakken. Jheroen is op de dinsdagavonden weer aanwezig. Het hoeft geen toelichting dat wij daar erg gelukkig mee zijn omdat wij zijn ervaring heel goed kunnen gebruiken. Daarnaast geeft ons dit de tijd om voor het komend seizoen de benodigde accenten aan te brengen.

Ook Patrik hebben we voor de vereniging weten te behouden. Het heeft wel enkele gesprekken gekost maar als je dan samen tot de conclusie komt dat er nog voldoende uitdagingen zijn en je daar voor jezelf en mooie rol in ziet weggelegd dan is een goede basis neergelegd.

Zowel Jheroen als Patrik hebben aangegeven deze samenwerking voor meerdere jaren te willen aangaan. Wij hebben veel vertrouwen in deze (hernieuwde) samenwerking en bedanken Jheroen en Patrik voor het vertrouwen maar vooral voor hun bereidheid om als keeperscoördinatoren binnen onze vereniging te gaan functioneren.

De Technische Commissie

keeperscoordinator