1e elftal start voorbereiding 2e helft competitie

20 januari 2023 8:15

Webmaster

Het is een hectische winterstop geweest voor het 1e elftal. Na een goede start van de competitie, is het team weggezakt. Daarbij zat het ook niet altijd mee, maar soms was het ook ondermaats. Dat vervolgens Erik Meulendijk zelf opstapte, was toch wel verrassend en ook teleurstellend te noemen. Complimenten aan het bestuur en de Technische Commissie, die er binnen een week in slaagden een ervaren en kundige nieuwe trainer aan te trekken. Jürgen Elbers (foto) krijgt de zware taak om in korte tijd het elftal weer aan de praat te krijgen. Over 2 weken start de competitie.

Zondag staat de eerste van 2 vriendschappelijk wedstrijden op de rol tegen de, in 2019 gevormde fusieclub Trinitas (SV Nevelo, RKSV Taxandria en RKSV Oisterwijk) uit Oisterwijk. De vereniging telt maar liefst 1200 leden en werd afgelopen seizoen kampioen in de 3e klasse. Momenteel staat het elftal in de middelmoot van de 2e klasse D.
Voor de nieuwe Prinses Irene coach is het een mooie gelegenheid om te zien wat voor vlees hij in de Kuip heeft en wat hij aan mogelijkheden ziet met het elftal. De wedstrijd begint om 12.00 uur in Oisterwijk , Sportpark D’n Donk, Sportlaan 20, Oisterwijk.

vriendschappelijk