Mauri Smits overleden

4 december 2017 23:45

Adri van Lokven

Met ontsteltenis hebben wij kennis genomen van het plotseling overlijden van Mauri Smits op 57- jarige leeftijd.

Velen zullen Mauri kennen als trouwe supporter van het 1e elftal. Hij vormde daarbij een onafscheidelijk duo met zijn broer Martien. Zondagmiddag was hij nog als toeschouwer aanwezig. Wie had kunnen vermoeden dat hij een paar uur later zou overlijden?

Mauri was lid van de Vrienden van Prinses Irene en de supportersclub. Hij was een sociaal bewogen man, die zich van jongs af aan voor de Nistelrodese gemeenschap heeft ingezet. Zo was hij nog steeds voorzitter van Scouting Mira Ceti en ook nog steeds actief voor de Lambertus parochie in verschillende functies.

Wij wensen zijn vrouw Dorien, hun kinderen, David, Simon,  Jonas en Daniel, zijn voetbalmaatje Martien en allen die hem dierbaar waren, heel veel sterkte toe.

Bestuur Prinses Irene
Bestuur Vrienden Prinses Irene