Joost Janssen wordt nieuwe hoofdtrainer

6 januari 2023 0:00

Bestuur

Het bestuur van RKSV Prinses Irene heeft Gravenaar Joost Janssen (36) aangesteld als nieuwe hoofdtrainer van de A-selectie met ingang van het seizoen 2023-2024. Ondanks zijn jeugdige leeftijd beschikt Janssen al over de nodige ervaring. Zo was hij de afgelopen 6 seizoenen hoofdtrainer bij Venhorst (4) en nu nog Vianen Vooruit. Janssen wordt hiermee de opvolger van Erik Meulendijk die in juni, na 4 seizoenen, Prinses Irene gaat verlaten.

Vanuit de genoemde verenigingen kent hij onze vereniging ook goed en met zijn gedrevenheid wil hij graag een steentje bijdragen aan de ontwikkeling van onze A-selectie en de instroom van onze jeugd daar naar toe.

In de gesprekken met een aantal spelers uit de A-selectie en de Technische Commissie bleek al snel dat er een goede klik was en dat Joost uitstekend in het opgestelde profiel past.
De spelers en Technische Commissie hebben dan ook veel vertrouwen in de toekomstige samenwerking. Ondanks dat een overeenkomst voor één seizoen is afgesloten hebben zowel Janssen, als de vereniging, de intentie uitgesproken deze samenwerking voor meerdere jaren aan te willen gaan.

trainer a-selectie