Jeugdlotto 2022/2023 binnenkort van start

14 december 2022 13:00

Supportersclub

De jeugd gaat weer op pad. Vanaf 17 december kunnen ze bij u aanbellen om een of meerdere jeugdlottoformulieren te verkopen. Op zaterdag 17 december worden de formulieren uitgereikt aan de leden van JO12, JO13-1, JO13-2, JO15-1 en JO15-2 van het voetbal en C1, C2 en D1 van het korfbal. De actie loopt van 17 december tot en met vrijdag 13 januari en in die periode heeft u de mogelijkheid om loten te kopen

Om iedereen te kunnen bereiken wordt met “DeMooiBernhezeKrant” van week 51 het lottoformulier huis aan huis meegeleverd. Tevens zal vanaf die datum het formulier ook te downloaden zijn via de site van Prinses Irene (onder het kopje supporters en vrienden). U kunt zelfs met een “betaalverzoek” betalen. Invulinstructies staan duidelijk op het formulier of op de site van Prinses Irene.
De jeugdlotto is een actie georganiseerd door de supportersclub en heeft als motto “door kinderen voor kinderen”.
Het geld dat opgehaald wordt is o.a. bestemd voor de jeugd van Prinses
Irene en wordt gebruikt ter ondersteuning van o.a. diverse aankopen t.b.v. voetbal en korfbal. Tevens wordt het gebruikt om een financiële bijdrage te kunnen geven om o.a. de jeugdkampen mogelijk te maken. De laatste twee seizoenen hebben we helaas, i.v.m. de coronaperikelen, de jeugdlotto niet door kunnen laten gaan, dus wij zijn erg gebrand op uw deelname.

Jeugdlotto Prinses Irene