Kerstbingo maandag 19 december

13 december 2022 0:15

Webmaster

De laatste 2 jaar was het door corona niet mogelijk. Dit jaar gelukkig kan een traditie weer in ere worden hersteld, met de jaarlijkse kerstbingo, georganiseerd door onze supportersclub.
Om 20.00 uur laat Geert Bekkers de balletjes draaien en roept de voorzitter van de supportersclub, Peter Pittens, de eerste cijfers de kantine in.
Natuurlijk zijn alle leden en iedereen die de club een warm hart toedraagt welkom.
Hel mooi prijzen zijn er weer zoals bijvoorbeeld, levensmiddelen manden, Senseo, Airfryer en nog veel meer.
De hoofdprijs is een waardebon, te besteden in de vers-driehoek in Nistelrode, ter waarde van 150 euro!!

thumbnail_Waardebon_Versdriehoek_.jpg

Kerstbingo