Nog enkele plaatsen over voor Reanimatie cursus

29 november 2022 13:00

Beste (kader)leden,
Enige tijd geleden hebben we een oproep gedaan voor een AED-reanimatie training. Als bestuur zijn we enorm blij met het groot aantal aanmeldingen vanuit Prinses Irene. Vanuit onze club hebben 26 mensen zich hiervoor aangemeld. Onze dank hiervoor!!
In tegenstelling tot eerdere berichtgeving wordt de theorie en praktijk op één avond gegeven, en wel van 19:30 tot 21:30 uur.
De datums zijn in de tussentijd bekend; de training zal in februari 2023 gegeven worden.
Er zijn nog enkele plekjes vrij voor vrijdag 3 februari 2023. Dus wil je alsnog komen, en je hebt je nog niet aangemeld, geef dit dan door aan Marleen Langenhuizen ([email protected]).
VOL = VOL.

AED