Lodewijk scoort ze alle 6!

29 november 2022 8:00

Webmaster

Afgelopen zaterdag speelde het JO15-1 elftal, dat onder leiding staat van Gijs en William Toonen, de topper tegen SV TOP JO15-1. De wedstrijd werd met 2-6 gewonnen, waardoor het team de nieuwe koploper is. Bijzonder was dat in deze wedstrijd alle doelpunten werden gemaakt door spits Lodewijk van Gerwe. Lodewijk scoort bijna wekelijks, maar zoveel in een wedstrijd van elf tegen elf, komt hoogst zelden voor bij onze vereniging.
Hopelijk zet hij dit door en kunnen we hem over een paar jaar begroeten in het 1e elftal, daar kunnen we veel scorende spitsen wel gebruiken. Zo te zien op de foto doet hij kwa fysiek al weinig onder voor een senior en kan hij misschien al wat sneller door😄

Lodewijk van Gerwe