Korfbalsters naar DDW

24 november 2022 22:45

Zondag staat de vierde competitiewedstrijd voor de korfbalsters op het programma. Dit zal net zoals dinsdag een zwaar en pittig duel worden. De wedstrijd wordt gespeeld in het sporthuis in Reusel en het startsignaal zal om 14.25 klinken. DDW heeft tot nu toe 1 wedstrijd gewonnen en 1 wedstrijd verloren en 1 wedstrijd gelijk gespeeld. Ze staan op de 6de plek. Prinses Irene heeft nog geen wedstrijd gewonnen, maar zijn zeer gebrand om zondag de punten mee naar Nistelrode te nemen.

Op het veld speelt DDW in de Topklasse, hier staan ze voorlopig op de 2de plaats.
De ploegen troffen elkaar voor het laatst op 28 september 2020, dit was een spannende wedstrijd waar de meiden van Prinses Irene aan het langste eind trokken door de wedstrijd met 15-7 te winnen. Aankomende zondag is het belangrijk voor Prinses Irene om geconcentreerd te blijven en de goede kansen uit te spelen.

De wedstrijd staat onderleiding van J.A.T.P. Kamps en het startsingaal zal om 14.25 klinken. De meiden zullen alle support nodig hebben, dus iedereen is van harte welkom!