Impuls aan jeugdvoetbal bevalt iedereen goed

30 november 2022 0:15

Webmaster- Fotograaf: Teun Bevers

Sinds het begin van het nieuw seizoen probeert onze vereniging een impuls te geven aan onze jeugdige voetballers. Zo is onder leiding van hoofdtrainer Erik Meulendijk gestart met wekelijkse circuittrainingen voor de jeugd tot en met 12 jaar.
Voor de wat oudere (talentvolle) jeugd is John Meijs, oud-hoofdtrainer, gestart met tweewekelijkse trainingen, om zo de overgang naar de senioren soepeler te laten verlopen. Mede door steun vanuit “Stichting Vrienden van Prinses Irene”, is dit mogelijk gemaakt.
Bijgaande foto’s, gemaakt door Teun Bevers, komen van deze laatste groep

John Meijs ligt toe: 'We zijn twee-wekelijks op de maandagavond actief om de diverse aspecten van het voetbal (fysiek, technisch, tactisch en mentaal ) te behandelen en zodoende de spelers extra handvatten te geven om zich beter voor te bereiden op het prestatieve seniorenvoetbal. Iedere speler heeft zijn eigen individuele talenten die we proberen te stimuleren, maar ook de mindere kanten worden aangepak, waarbij het belangrijk is dat de spelers elkaar continu uitdagen om zich te verbeteren. We zien daar zeker progressie ontstaan in de afgelopen periode, maar er valt nog voldoende te leren om de komende maanden verder mee aan de slag te blijven gaan'.

2022-2023_Talententraining_03.JPG

2022-2023_Talententraining_07.JPG