OPENINGSFEEST zondag 25 september

14 september 2022 16:30

Webmaster

Zondag 25 september zijn nagenoeg alle voet- en korfballende teams begonnen met de competitie. Door corona is er wat de klad ingekomen, maar dit seizoen start weer gewoon met het traditionele openingsfeest in onze kantine.

Vanaf 14.00 uur is er muziek, die deze keer verzorgd wordt door RWP- Audio- Video – Lighting.
Er is ook weer de bekende (gratis) loterij met bijvoorbeeld als prijs een rondje bitterballen, blaadje drankjes en nog veel meer.
Natuurlijk zijn naast onze leden, ook alle supporters, sponsors en leden van Vrienden van Prinses Irene van harte welkom!

Tot zondag 25 september!!

Openingsfeest