Komende maandag spelregelavond korfbal!

7 september 2022 10:00

Korfbalcommissie

Maandag 12 september wordt er door de scheidsrechterscommissie, in de kantine van Prinses Irene, een spelregelavond georganiseerd voor de afdeling korfbal.
Onder leiding van KNKV scheidsrechter Johan Wienen kun je je kennis van de spelregels opfrissen en wordt er een start gemaakt met het behalen van het spelregelbewijs.

Na een welkomstwoordje van onze voorzitter zal Johan zichzelf introduceren en jullie meenemen in alle regels van het korfbal.
Ook gaat Johan het programma KorfbalmasterZ uitleggen waarmee je het verplichte spelregelbewijs kunt behalen. Iedereen vanaf de b-teams dient dit spelregelbewijs te behalen.
Deze avond is bedoeld voor de seniorenteams, A1 en B1, maar ook ouders van onze jeugdleden zijn van harte welkom!
Om een start te kunnen maken met het spelregelbewijs heb je een laptop of ipad nodig; neem deze dus mee.

Geef bij de leiding van je team even aan of je erbij bent deze avond, zodat de organisatie een indicatie heeft van het aantal te verwachten leden.

Wij rekenen op een grote opkomst!
De korfbalcommissie

spelregelavond