Indelingen en wedstrijdprogramma’s korfbal bekend

22 augustus 2022 12:30

Webmaster

Het KNKV heeft de indeling voor de veldcompetities van het korfbal inmiddels gepubliceerd met ook de wedstrijdprogramma’s. Voor het 1e team dat dit seizoen, onder een nieuw coach zal acteren (Petra Steenhuis). Dat zal ook een treetje lager (hoofdklasse) zijn vanwege de degradatie van afgelopen seizoen. De competitie begint voor het 1e team, net als voor 2, 3 en 4 op zondag 11 september. De midweek begint later. Ook alle jeugdteams beginnen in hetzelfde weekend aan hun competitiewedstrijden, maar dan natuurlijk op zaterdag 10 september.

Hieronder het competitieprogramma van het 1e team. dat loopt tot aan de start van de zaalcompetitie en wordt afgerond na het beeindigen van die competitie.
U kunt de overige programma’s nog niet zien op onze site. Deze worden helaas nog niet automatisch ingeladen vanuit het KNKV. Wil je ze zien dan raden we je aan om de KNKV-app te downloaden en daar dan naar Prinses Irene gaan.  Binnenkort worden ze ook op deze site (handmatig) geplaatst zo is uw webmaster beloofd.

11-09-2022  Prinses Irene - Oranje Wit (Leunen)
18-09-2022  KVC - Prinses Irene (Hoogeloon)
02-10-2022  Prinses Irene - ODIO (Millingen a/d Rijn)
09-10-2022  Dakos (Someren) - Prinses Irene