Geslaagde reünie Vrouwenvoetbal

25 juli 2022 12:15

Tzeitel v.d. Leest

Een wat laat verslag, maar 25 juni was de reünie van het vrouwenvoetbal vanwege het 50 jarig bestaan hiervan. Veel -oud-speelsters en leiding hadden zich hiervoor opgegeven waardoor we de hele dag met een groot en gezellig gezelschap waren.

Na het ontvangst met koffie en thee zijn de mensen die zich hadden opgegeven voor het toernooi begonnen met de eerste wedstrijden.
We hadden naast het gewone voetbal ook een walking football wedstrijd. Dit was voor veel speelsters nog lastiger dan verwacht (vooral het niet mogen rennen/versnellen).
Na een gezellig en sportief toernooi ging iedereen zich klaar maken voor de BBQ.
Met een gevulde maag kon de feestavond beginnen. Er werd gestart met een quiz over het vrouwenvoetbal en spelregels. Een leuke overgang van het eetmoment en feest daarna.
Het feest kwam al snel los met de Hollandse meezingers. Het was mooi om te zien dat iedereen met elkaar aan het feesten was. Jong en oud, actieve en oudleden.
Wij kijken terug op een mooie, gezellige en geslaagde dag!
reuniePIVR.jpg

50 jaar vrouwenvoetbal