Zaterdag feest rond 50 jaar vrouwenvoetbal!

22 juni 2022 11:30

Tzeitel v.d. Leest

Aanstaande zaterdag is het zover. Het 50-jarig jubileum van het vrouwenvoetbal bij Prinses Irene. Veel (oud) leden hebben zichzelf inmiddels aangemeld, dus het beloofd een gezellige dag te worden.

Om 13.30 u starten we de dag met een kop koffie of thee. Om vervolgens te starten met het middagprogramma.
Natuurlijk staat dit in het teken van voetbal en wordt er een 'ouderwets' potje voetbal gespeeld of het vrij nieuwe walking football.
Niet iedereen kan/wil meedoen, waardoor er ook een gezellige club supporters is.

Na het middagprogramma kan iedereen zich klaar maken voor het avondprogramma.
Deze wordt afgetrapt met een heerlijke barbecue, waarna we met een gevulde maag er nog een gezellige avond van gaan maken.

Wij kijken uit naar deze feestelijke dag.

Jubileum vrouwenvoetbal