Robin, Romee, Janna en Jort open speeltuin Prinses Irene

6 juni 2022 0:15

Webmaster Fotograaf: Teun Bevers

Hij werd al een hele tijd intensief gebruikt de speeltuin op het sportpark van Prinses Irene. Door Corona werd de opening een paar keer opgeschoven. Op zaterdag 28 mei kon het wel. Robin, Romee, Janna en Jort v.d. Bogaart (foto voorpagina) mochten de speeltuin openen. Zij waren daarvoor uitgekozen, omdat hun opa Willy v.d. Bogaart, samen met Marcel Kerkhof en Piet Rovers, heel veel vrijwilligerswerk heeft gedaan om de speeltuin te realiseren.

De voorzitter van ‘Vrienden van Prinses Irene’, Ron van Rosmalen, bedankte de Rabobank Oss/Bernheze, want dankzij de financiële bijdragen van de RaboClubsupport actie en van zijn ‘eigen’ stichting ‘Vrienden van Prinses Irene’ konden de speeltoestellen aangeschaft en opgeknapt worden. Hij bedankte de Rabobank, vertegenwoordigd door Karin Hanegraaf en Helen Verstegen, met een bos bloemen.
Naast de 3 eerder genoemde vrijwilligers waren er nog de nodige mensen die hand en spandiensten hadden geleverd, die voorzitter Van Roosmalen ook bedankte.
Ook waren er bedrijven die dit alles mede mogelijk maakten. V&S authentiek bouwen uit Heeswijk-Dinther en de firma Van de Wetering grondwerken in de persoon van Bart v.d. Wetering waren door omstandigheden niet bij de opening, maar krijgen hoogstpersoonlijk van de voorzitter van ‘De Vrienden’ een bos bloemen thuisbezorgd.

Na de opening werd de speeltuin gelijk weer in bezit genomen door tientallen kinderen , die aanwezig waren bij het jeugdtoenooi op sportpark ‘De Schellen’. Voor de genodigden was er gebak en natuurlijk werden Robin, Romee, Janna en Jort ook niet vergeten.

791A15FE-254B-450F-9A6E-E31F0427E9B6.jpeg
Robin v.d. Bogaart mocht het eerste van 4 linten doorknippen als openingshandeling
EB530D10-55AF-4EA6-8FF3-AD215CD9FA9F.jpeg
De 3 mannen die heel veel vrije tijd in de speeltuin staken vlnr: Piet Rovers, Willy v.d. Bogaart en Marcel Kerkhof