NIEUW! ‘DE SCHELLIE KIDS CLUB’

3 juni 2022 0:00

Webmaster/ bestuur

Prinses Irene gaat een nieuw initiatief ontplooien. Voor kinderen van 3 tot en met 5 jaar wordt gestart met de 'Schellie Kids Club’ hierbij worden sport- en spelactiviteiten aangeboden. In september gaat het beginnen en dit loopt het hele seizoen (elke zaterdagochtend) door tot eind mei. In de wintermaanden wordt uitgeweken naar de sporthal. De vereniging heeft een aantal enthousiaste mensen, met kennis vanuit hun functies in onderwijs, sport en gezondheidszorg, bereid gevonden dit op te gaan zetten. Hieronder wordt door  het bestuur verder uitleg gegeven over het hoe en waarom, de wijze van aanmelden, kosten en nog veel meer!

DOELGROEP: KINDEREN VAN 3 TOT EN MET 5 JAAR

ACTIVITEITEN: SPEL EN SPORT

TIJDSTIP: ZATERDAG VAN 10.30 TOT 11.30 UUR

In de leeftijd van 3 tot en met 5 jaar is het voor de ontwikkeling van de motoriek belangrijk dat kinderen voldoende bewegen. Wij willen dit stimuleren door één keer in de week een sport- en spelactiviteit voor deze kinderen te gaan organiseren. Naast de ontwikkeling van de motoriek, leren kinderen op deze wijze te spelen en sporten in een groep. Dit zal plaatsvinden op zaterdag van 10.30 tot 11.30 uur. In de maanden september, oktober, november, maart, april en mei zal dit op het sportpark worden georganiseerd en in de maanden december, januari en februari zal naar de sporthal worden uitgeweken.
De jaarlijkse kosten voor een lidmaatschap van De Schellie Kids Club bedragen € 50,00.  Als blijkt dat een kind het niet leuk vindt, dan kan men na vier lessen zonder enige verplichting hiermee stoppen.

Een aantal enthousiaste vrijwilligers, te weten: Loes van de Berg, Johanna Smits, Tamara Smits-Vloet en Theo van Vught, hebben aangegeven bereid te zijn een afwisselend programma voor deze kinderen in elkaar te gaan zetten. De bedoeling is om zaterdag 10 september as. van start te gaan. Voor de organisatie is het belangrijk te weten hoe groot de belangstelling voor De Schellie Kids Club is. Wil je dat jouw kind lid wordt van De Schellie Kids Club, dan kun je dit aangeven via de website van RKSV Prinses Irene.

Het inschrijfformulier is terug te vinden onder het kopje: Algemeen/Ledenadministratie/Aanmelden Lid De Schellie Kids Club.  Hierbij wel het dringende verzoek om dit voor 1 juli as. te doen, zodat het opstarten van De Schellie Kids Club goed kan worden voorbereid. Kinderen die na 1 juli worden opgegeven zullen in eerste instantie op een wachtlijst worden geplaatst.

Als je vragen hebt, stuur dan een e-mail naar: [email protected]

Schellie Kids