Word jij onze nieuwe scheidsrechter?

31 mei 2022 12:15

Webmaster

Een wedstrijd zonder scheidsrechter, dat kan alleen bij de allerjongste jeugd nog. Het tekort aan scheidsrechters wordt steeds groter. Prinses Irene heeft gelukkig nog een aantal clubscheidsrechters. Toch wil de club het scheidsrechtersteam graag uitbreiden met zowel jonge als wat oudere vrouwen en mannen die het een uitdaging vinden om een wedstrijd te leiden.

Daarom start er eind september een verenigingsscheidsrechter cursus. Het zijn in totaal 4 bijeenkomsten, verdeeld over 4 maanden. Daarnaast loop je gedurende die maanden mee bij onze vereniging.
Het ervaringsdeel bestaat uit het fluiten van minimaal 4 stagewedstrijden bij onze vereniging onder begeleiding van een praktijkbegeleider. Tijdens dit ervaringsgedeelte brengt je de theorie direct in praktijk en ontwikkel je de verschillende competenties. De praktijkbegeleider is aanwezig tijdens deze oefenwedstrijden. Die kunnen naar eigen wens zijn bij de jeugd en of senioren.

Na het afronden ontvang je het KNVB diploma ‘Verenigingsscheidsrechter Veldvoetbal’.
Wil je meer weten en of je aanmelden:
Tzeitel v.d. leest:  [email protected] ( 06-53646446)
Marco van Nuland:

Bron: KNVB