Korfbalsters treffen koploper Be Quick

26 mei 2022 12:15

Aanstaande zondag staat alweer de een na laatste wedstrijd op het programma voor de korfbalsters. Na het gelijkspel van vorige week zijn de korfbalsters gebrand om nog 1 of meerdere punten te kunnen pakken in de laatste 2 wedstrijden van de veldcompetitie. Dit om uit de degradatie zone te blijven. A.s. zondag zal dit erg lastig worden, want de dames van Be Quick staan 1e in de poule.

Be Quick was ook in de zaalcompetitie onverslagen en zagen het Nederlands kampioen schap dichtbij komen. Helaas voor Be Quick, hebben zij in hun 3e kruisfinale verloren en moesten de finale op een haar na missen.

Deze competitie zijn de dames uit Nistelrode Be Quick al meermaals tegengekomen. Deze 3 wedstrijden werden alle 3 ruim verloren. Ondanks dat, zullen ze dames zondag met 100% inzet de wedstrijd in gaan om er het beste uit te halen.

De wedstrijd staat onder leiding van M. Smulders en zal starten om 15.00 in Nuland. Alle supporters zijn van harte welkom.