Lidmaatschap beëindigen? Kan tot uiterlijk 31 mei bij ledenadministratie!

15 mei 2022 19:00

Natsja Kerkhof

Beste leden,
Het korf- en voetbal seizoen is alweer bijna afgelopen.
Hopelijk heb je zin en tijd om het volgende seizoen weer actief aan wedstrijden en trainingen deel te nemen. Wanneer je echter van plan bent om het lidmaatschap te beëindigen willen wij je erop wijzen dat dit uiterlijk 31 mei moet worden doorgegeven. Bij afmelding op of na 1 juni gaat deze afmelding aan het einde van het nieuwe seizoen in. Helaas moeten wij dan de gehele contributie voor het nieuwe seizoen in rekening brengen.

Dit is volgens het contributiereglement

Afmelden bij je trainer/leider van je team en/of bij de technische commissie is niet voldoende. Beëindigen van je lidmaatschap kun je doen door het formulier afmelden lidmaatschap in te vullen. Dit kun te vinden op de website van Prinses Irene.
Wil je geen actief lid meer zijn maar toch graag lid blijven van onze gezellige vereniging dan kan dat als niet actief / steunend lid. Wellicht is een vrijwilligersfunctie in een commissie of team wel iets voor jou! Geef dit dan aan op het afmeldformulier.

Met vriendelijke groeten,

Natasja Kerkhof