Van der Wijst en Van Lent kleden 7e elftal

10 mei 2022 0:00

Webmaster Foto: Teun Bevers

Het 7e elftal kan echt weer voor de dag komen. Het team kreeg recent van “Van der Wijst Timmerwerken” uit Uden nieuwe shirts. Dit is een eenmanstimmerbedrijf, zoon Bram speelt in het elftal, waarin ook zijn vrienden spelen. Voorheen was hij actief bij FC De Rakt. Moeder Ankie is leidster bij het elftal.
Jarno van Lent komt uit Nistelrode, zijn bedrijf, “Jarno van Lent Timmerwerken”, gevestigd in Ravenstein, schonk het elftal daarnaast nieuwe polo’s waardoor het elftal er pico bello op staat.

De gulle sponsoren werden door de voorzitter van de sponsorcommissie, René van Boxtel, uiteraard hartelijk bedankt. Zowel mevrouw Van der Wijst, die het bedrijf vertegenwoordigde, als Jarno van Lent, ontvingen namens de vereniging een bos bloemen. Prinses Irene is uiteraard blij dat deze 2 (nieuwe) sponsors de vereniging op deze wijze steunen.

2021-2022_Shirt_overhandiging_7e_01.jpeg

Nieuwe kleding