Toin van Hoorn blijft als jeugdtrainer

2 mei 2022 18:15

Webmaster

Toin van Hoorn (links op foto) is al jarenlang (gediplomeerd) jeugdtrainer bij onze vereniging en blijft dat ook komend seizoen. Hij is momenteel trainer/coach bij het talentvolle JO17-1 elftal. Onlangs tekende de ervaren coach een nieuwe overeenkomst. Hij maakt volgend seizoen de overstap naar de JO13-1, zo heeft hij met de voorzitter van de Technische Commissie Jeugd, Maarten van de Goor (rechts op foto) afgesproken.

Toin, was als voetballer een technische vaardige middenvelder/verdediger bij Prinses Irene met een geweldige pass in de benen. Hij is al erg lang bij onze vereniging actief als trainer/coach en trainde al eerder de leeftijdscategorie waar hij volgend seizoen actief bij zal zijn.

Toin is niet alleen bij onze vereniging actief, maar ook in zijn woonplaats Uden. Jeugdleden van Prinses Irene die ook actief zijn bij de “Voetbalschool Uden” zullen hem daar ook als trainer tegenkomen.

Technische Commissie Jeugd