Geslaagde vrijwilligersavond

11 april 2022 8:00

Webmaster; Foto: Teun Bevers

Na twee jaar mocht het weer, een feestavond voor onze vrijwilligers, sponsors en Vrienden van Prinses Irene. Zouden ze allemaal komen, dan was de kantine waarschijnlijk te klein. Voorzitter Frits van den Hogen openende de avond en sprak toch zijn zorg uit over de moeite die de vereniging steeds meer krijgt met het werven van vrijwilligers.

“Je loopt het risico dat er te veel taken bij een te kleine groep mensen terecht komt, die dan vervolgens daarom ook weer afhaken”, aldus Van den Hogen. Hij vertelde dat de verenging er ook serieus over denkt om toch een soort van verplichting op te gaan leggen aan leden en ouders voor een aantal taken. Dit zou dan een korting kunnen geven op de contributie.

Nadat ook de Leden van Verdienste bekend waren gemaakt, kon het feestje echt beginnen. Er was de hele avond livemuziek van 2 jonge zangeressen, Nikenia Martis, vriendin van Mike Molenaar speler van het 8e elftal en Lily Theelen. Ze zingen normaal in een band “Get the Groove”, maar deze avond deden ze het met een orkestband. De dames vermaakten met hun mooi stemmen de aanwezigen prima!

Al met al weer een gezellige ouderwetse avond, die weer aanvoelde als in vroegere tijden.

2021-2022_Vrijwilligersavond_22.JPG
Lily (links) en Nikenia