Juich Prinses Irene naar kruisfinale toe

30 maart 2022 1:00

Korfbalcommissie

De dames van ons 1e korfbal team staan momenteel nog op een 3e plaats in de Topklasse zaalcompetitie poule A. De 2e plaats geeft recht op het spelen van de kruisfinale (play-offs) tegen de koploper uit poule B, naar alle waarschijnlijkheid Rosolo uit Reusel.
De winnaars van de kruisfinales spelen om het landskampioenschap zaalkorfbal in Eindhoven op 24 april.

Om hier zeker van te zijn, moet er aanstaande zondag gewonnen worden van Rooi uit Sint-Oedenrode. De wedstrijd begint om 11:25 in sporthal de Overbeek.
De vorige wedstrijd werd uit in Sint-Oedenrode werd nipt gewonnen door onze dames met 15-16. Het belooft dus een spannende wedstrijd te worden. Winst is noodzakelijk, want Rooi staat 2 punten voor. Bij gelijke stand telt het onderlinge resultaat.

Uiteraard willen we dat sporthal De Overbeek zondagmiddag Oranje kleurt.
Wij nodigen iedereen uit om onze dames aanstaande zondag 11:25 in sporthal De Overbeek te komen aanmoedigen.

Plaatsing kruisfinale