KORFBAL Prinses Irene 2 naar play offs voor promotie

22 maart 2022 17:00

Rita Pater

KORFBAL Prinses Irene 2 mag middels play offs gaan strijden voor promotie naar de reserve topklasse.

De dames van Prinses Irene 2 zijn, met nog 1 wedstrijd te spelen, al verzekerd van de 2e plek in de reserve hoofdklasse A.

Omdat de nummer 1 in de poule Be Quick 3 niet kan promoveren, mogen de oranje dames gaan strijden voor promotie naar de hoogste reserve klasse van het dames korfbal.

De winnaar van de twee play off wedstrijden, die op 10 en 17 april gespeeld gaan worden, mag promoveren naar de reserve topklasse.

De tegenstander van Prinses Irene 2 wordt de winnaar in de reserve hoofdklasse B. Er zijn nog drie ploegen in de race om deze plek te bemachtigen, te weten Melderslo 2, Rooi 2  en Dakos 2.

Tijden van de wedstrijden zijn nog niet bekend. Wel is bekend dat Prinses Irene gaat beginnen met een thuiswedstrijd.

Voor de jonge meiden van Prinses Irene 2 zou het geweldig zijn als de Prinses Irene supporters ze in grote getale komen aanmoedigen in deze twee wedstrijden. Dus lieve mensen zet deze twee data in de agenda en zorg dat je erbij bent!

Zodra de tijden en tegenstander bekend zijn, zorgen we voor een update op de website.
prinses-irene-2_51668988449_o.jpeg