Vrijdag 8 april feestavond vrijwilligers, sponsoren en ‘Vrienden’

15 maart 2022 10:00

Webmaster

Eindelijk kan het weer! Nadat 2 jaar lang COVID-19 het onmogelijk maakt is hij terug van weggeweest, de jaarlijkse gratis feestavond voor onze vrijwilligers, sponsoren en ‘Vrienden van Prinses Irene’. Vanaf 20.00 uur zijn de genodigden welkom!

Op deze avond zal ook het ‘Lid van Verdienste’ bekend worden gemaakt. Ook dat is de laatste 2 jaar niet meer gebeurd. Wie wordt de opvolg(st)er van Cor van Schadewijk die in 2019 als laatste deze eer te beurt viel?
Natuurlijk is er op deze avond muziek en wordt er ook voor een lekker hapje gezorgd. Het ontbreekt je aan niets, laat dat maar over aan de activiteitencommissie!

Degenen die voor deze avond, (met introducé), zijn uitgenodigd krijgen een dezer. dagen een persoonlijke uitnodiging per mail, app of via de brievenbus.
Natuurlijk kan er altijd iets mis gaan. Mocht je per abuis geen uitnodiging hebben gekregen en val je wel binnen de doelgroep(en), beschouw deze aankondiging dan als een persoonlijke uitnodiging en of contact even met secretaris Lizelle van Zutphen; [email protected]

Bestuur Prinses Irene
Bron: Bestuur