Prinses Irene quiz opnieuw online

27 december 2021 13:15

Quizcommissie: Jos Bongers

Vanwege de nog steeds voortdurende coronapandemie en de daaraan gekoppelde maatregelen is het duidelijk dat er dit seizoen opnieuw geen quiz kan worden georganiseerd, zoals we dat tot en met 2020 gewend waren.
Daarom willen we als quizcommissie deze winterperiode evenals afgelopen seizoen een online quiz organiseren. Afgelopen seizoen werd de online quiz een groot succes.
Bij voldoende belangstelling (minimaal 50 deelnemers) willen we op maandagavond 31 januari 2022, vanaf 20.00 uur, hier invulling aan geven.

Opzet

De opzet van deze quiz is hetzelfde als afgelopen seizoen en kent weer 4 ronden van 10 vragen over o.a. Prinses Irene, sport en algemeen en 1 ronde met 10 muziekvragen.
Deelname is weer gratis en is mogelijk voor alle seniorenleden van zowel voetbal als korfbal, trainers en leiders, bestuur- en commissieleden, leden van de supportersclub, sponsoren, leden van Vrienden van Prinses Irene en scheidsrechters
Voor de winnaars (1 t/m 3) is er een mooie prijs te winnen.

Deelnemen

Je kan individueel, maar ook met een team meespelen. De online quiz wordt via het programma Zoom gespeeld. Als je met een team meespeelt doet elk teamlid dat vanuit eigen huis en word je aan het eind van iedere ronde als team naar de eigen “Break Outroom” gestuurd om te overleggen, of je speelt me met het op dat moment aantal toegestane gasten bij iemand thuis.

Aanmelden

Als je zin hebt om mee te doen aan deze onlinequiz dan kun je je aanmelden door  een mailtje te sturen naar [email protected], met vermelding van naam, emailadres en die van je teamgenoten waarmee je wil samenspelen en zo mogelijk het team namens welk je mee speelt.

Inschrijven kan t/m zondag 16 januari a.s.

Bij voldoende belangstelling word je tussen 17 en 30 januari via een emailbericht geïnformeerd hoe je met een link (via het programma zoom) kunt deelnemen.

Tot slot

Wij hopen op voldoende inschrijvingen en hopen zo in deze voetbal- en korfballoze periode toch onze doelstelling als quizcommissie te kunnen waarmaken.
Onze oproep is dan ook om dit bericht te delen met jouw teamleden en overige Prinses Irene leden.
En natuurlijk wensen wij iedereen die dit leest een voorspoedig en vooral gezond 2021 toe.

Quizcompetitie 2021-2022