Gezocht! Nieuwe leden Jeugd Technische Commissie Korfbal

8 december 2021 0:00

Technische Commissie Korfbal

Altijd al een bijdrage willen leveren aan de ontwikkeling van de jeugd van Prinses Irene en ligt jou passie bij het korfbal? Vind jij het leuk om het korfbal naar een hoger niveau te brengen en te sparren over het beleid? Dan is dit misschien iets voor jou.

Wij zijn opzoek naar nieuwe enthousiaste krachten voor onze Jeugd Technische Commissie (JTC) korfbal. Als lid van de JTC ben je mede verantwoordelijk voor:

- Het korfbal technische beleid
- Aanspreekpunt voor de leiding en teamouders voor jeugdzaken
- De teamindeling in overleg met leiding en door het bekijken van wedstrijden
- Organiseren van oefenwedstrijden
- Deelname aan vergaderingen met verschillende commissies en het bestuur

Lijkt jou dit leuk, neem dan contact op met Linda van Tilburg, Esther van Venrooij of Lotte van Lokven Wilbers via [email protected]
Bron: Technische Commissie Korfbal