Waardevolle herdenking

23 oktober 2021 20:15

Bestuur

Op zondag 17 oktober werd er binnen onze vereniging stil gestaan bij het overlijden van Arnold van Tilburg, Jan Nelissen, Hans Geurts, Hein van Driel, Piet Wijdeven en Dora van de Ven-Exters. Zij hebben allen individueel veel voor Prinses Irene betekend en i.v.m. de maatregelen rondom het coronavirus was het nog niet eerder mogelijk om op gepaste wijze stil te staan bij de leegte die zij binnen de vereniging achter laten.

Voor familie en overige genodigden was er eerst een samenzijn in de kantine waarbij er per persoon mooie herinneringen werden opgehaald en een blijk van waardering werd uitgesproken voor de toewijding, inzet en enthousiasme door middel van vrijwilligerswerk of sponsoring waarmee een ieder een actieve rol binnen Prinses Irene vervuld heeft in de afgelopen jaren.

Voor aanvang van de wedstrijd van het 1e elftal tegen CHC werd er ook op het veld nog stil gestaan bij het overlijden van Arnold, Jan, Hans, Hein, Piet en Dora.

Door Marga van den Broek werd op prachtige wijze het lied ‘Door de wind’ gezongen, waarna (klein)kinderen op het veld ballonnen op mochten laten. De minuut stilte met aansluitend een groot applaus gaf aan dat onze vrijwilligers en sponsoren binnen de vereniging erg gemist gaan worden.

Het Bestuur