Juryleden gezocht!

20 oktober 2021 0:15

Korfbalcommissie

Vind je het leuk om af en toe bij de korfbalsters te gaan kijken? Wil je midden in de zaal nog beter de sfeer proeven en ook de meiden een handje helpen? Dan zijn wij op zoek naar jou.!

Ons eerste korfbalteam speelt in de zaal Topklasse wat betekent dat zij spelen met de schotklok. Deze moet tijdens iedere wedstrijd bediend worden door een officiële jurytafel. 3 mensen zitten achter die tafel, een juryvoorzitter, een tijdwaarnemer en een schotklok bediener. Samen met de KNKV - scheidsrechter zorgen jullie dat de wedstrijd op rolletjes loopt. Voor deze taak zijn wij op zoek naar vrijwilligers.
 Je kan zelf aangeven of je een, twee of zes wedstrijden mee wil helpen. Uiteraard geldt hierbij ook; vele handen maken ligt werk. Natuurlijk gaan de data en tijden altijd in overleg. Ook bieden we je een oefen- en uitleg moment aan waardoor je goed voorbereid aan de wedstrijd deelneemt.

Wil je meedoen? Stuur even een mailtje naar [email protected]. Je zou ons vaandelteam hiermee enorm helpen.

Bron: Foto: deboekontwerper.nl

juryleden