Seizoenkaarten en extraatje voor “Vrienden” onderweg

15 september 2021 11:30

Vrienden Prinses Irene

Komende dagen zullen de leden van Vrienden van Prinses Irene hun seizoenkaarten voor 2021-2022 ontvangen, die bij het lidmaatschap van de stichting horen. De leden krijgen gratis een seizoenkaart bij een lidmaatschap van de stichting.
Dit jaar krijgen ze daarnaast 5 consumptiebonnen. “Wij geven deze om U extra te bedanken voor de steun die U, ondanks dat er amper gevoetbald en of gekorfbald werd vanwege corona, bent blijven geven”, zo schrijft het bestuur van de stichting in een begeleidend schrijven.

Wilt U meer weten en of lid worden van de stichting klik dan op deze link, waar U de benodigde informatie vindt.