Bedankt voor jullie stemmen!

3 november 2017 11:00

Adri van Lokven

Op de finaleavond van de Raboclubkascampagne In Oss, werden 2 bestuursleden van onze voetbalafdeling op het podium geroepen . Jochem van Gelder en Nance maakten daar bekend dat Prinses Irene, met 425 stemmen, als 9e was geëindigd, van de in totaal 603 verenigingen die met een project meededen. Per stem betekent dat een bedrag van € 4,50.

Voor de aanschaf van ons project  “coachkleding” voor onze kaderleden wordt  een bedrag van € 1912,50 overgemaakt door de Rabobank.

Ook onze korfbalafdeling zette in op “coachkleding ” voor het kader. Zij kregen 214 stemmen, goed voor een bedrag van € 963,-. Vrienden van Prinses Irene kreeg 108 stemmen, wat goed is voor een bedrag van € 486,-. Dit gaat besteed worden voor techniektrainingen voor de jongste jeugd na schooltijd.

In totaal betekent dit dat de verenging via de Rabobank clubkascampagne € 3361,50  kan inzetten. Iedereen die gestemd heeft op een van de projecten willen wij hartelijk danken

Niet in de laatste plaats gaat onze dank ook uit naar de Rabobank, die laat zien dat ze met dit soort projecten midden in de samenleving staat.